Skatteverket använder Mercur Business Control inom Avdelningen för Verksamhetsstöd och Ekonomistaben med över 600 användare. Systemet hanterar planering och rapportering för de administrativa stödfunktionerna som ekonomi, personal och IT och är integrerat med affärssystemet Agresso och personalsystemet Palasso. För uppföljning av inköp och avtal har även integrationer med Skatteverkets avtals- och beställningssystem skapats.
Enklare planering och bättre analys på alla nivåer hos Stockholms Universitet
Arbetsförmedlingen använder Mercur Business Control för hela organisationen inom budget, prognos och uppföljning
Trafikverket implementerar Mercur Business Control för att ge organisationen ett heltäckande stöd för budget, prognos och avvikelsehantering.
Svenska Röda Korset använder Mercur Business Control bl a för att planera och följa upp verksamhetsområden, program, regioner och projekt.
Avancerade fördelningar stödjer lönsamhetsanalysen hos Swedish Space Corporation.
Mercur Solutions AB är ett svenskt företag som har över 40 års erfarenhet av att leverera lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. Vi är marknadsledande och skapar kundvärde i form av bättre resultat och högre effektivitet.
Hem
Lösningar
Referenser
Aktiviteter
Nyheter
Kunskapsbank
Om oss
Karriär
Kontakt
Användarförening
Support
Privacy Policy
Cookie Policy
Mercur Solutions ABVretenvägen 13, SE-171 54 SolnaTelefon: +46 (0)8-459 69 00info@mercur.se
Stortorget 3, SE-211 22 Malmö
Östra Hamngatan 17, SE-411 10 Göteborg
Ocean House, The Ring, Bracknell RG12 1AX, United Kingdom
Vi använder oss av cookies på vår webbplats. Genom att använda siten godkänner du detta. Läs mer i vår Cookiepolicy.