Mercur Start

2016-01-25

Mercur på Beslutsstödsdagen!

Mercur kommer vara på plats under årets Beslutsstödsdag den 26 januari 2016 på Quality Hotel Friends i Stockholm. Petra Öhlin Göransdotter, Presales Manager på Mercur kommer att vara moderator vid en rundabordet-diskussion kring ämnet ”Hur får vi med oss användarna i vår BI-lösning”. Kom gärna förbi och träffa oss i vår monter eller var med vid diskussionen kl 14.05.

Petra har en bakgrund som ekonom och lång erfarenhet av att arbeta med lösningar inom verksamhetsstyrning och beslutsstöd. Efter att ha arbetat som applikationskonsult och projektledare med många kunder inom olika branscher leder hon nu presales-avdelningen på Mercur Solutions. De lösningar hon ansvarar för att ta fram stödjer kunden i sina planerings- och rapporteringsprocesser och inkluderar allt från budget och prognos till målstyrning och avancerade analyslösningar med styrkort. Petra är speciellt intresserad av användarnas upplevelse av de systemlösningar som hon varit med om att leverera till sina kunder. Vad är det användarna behöver se för att fatta rätt beslut och hur ska informationen presenteras på ett tydligt och stimulerande sätt? Drivkraften för Petra är att leverera användarvänliga lösningar som stödjer användarna i sitt dagliga arbete och hon lägger stor vikt vid den grafiska utformningen.

Beslutsstödsdagen är ett av Sveriges ledande forum inom beslutsstöd och verksamhetsstyrning. Ledande leverantörer kommer vara på plats för att introducera produkter och erbjuda expertis som kan hjälpa företag övervinna sina nuvarande utmaningar.
www.beslutsstodsdagen.se 

 

 

Följ oss:

Kontakta oss:

Telefon: +46 (0)8-459 69 00

Support: +46 (0)8-459 69 30

E-post:

Besök oss:

Mercur Solutions AB

Vretenvägen 13

SE-171 54 Solna

© 2018

Mercur Solutions AB

Org.nr 556288-6761

WEBBPLATSKARTA

Powered by Dynamix CMS by Initiva
Kontakt